filters
State:
Show
City:
Show
I purchased my 2017 Precept 31UL on August 2016 with a two year warranty. In August 2018 while in the last month of coverage I contacted RV One, Tampa RV and told the service manager I had a torn slide out awning that needed repair. First they told me it wasn't covered...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Nov 07.
1.0
#1395691
Reply to reviews
Show

Tampa Rv - Poor customer support & very poor overall

Just found out about 2 weeks ago that contract I purchased thru rvone is invalid according to company listed on contract. They said "no claims would be accepted as the contract is ineligible". What gives? My initial POC Daron Walker @ rvone, is not responding to email or voice mail. I paid over $5,000.00 for this item & cannot use it. HAVE SOMEONE CALL ME AS I NEED A RESOLUTION TO THIS PROBLEM.
Company wrote 0 public responses to the review from Jan 29.
#1178403
Reply to reviews
Until I took deliver of my Jayco Hummingbird RK17 I could not have been more pleased with the customer service I received. Sadly, from the day I took delivery on February 25, 2017 until now, it has been a completely different story. I noted upon delivery that there was...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 23, 2017.
Anonymous
Anonymous

Good luck don't leave unless you have everything right or stated on paper or you may never get it

Anonymous
Anonymous

Purchased my Keystone trailer in January '17. Great to deal with when purchasing. Now in May, we had a problem with the AC cooling. Was told 86 degrees is the best we could...

1.7
Product
I liked
  • Process of purchasing the trailer
I didn't like
  • Way i have been treated since taking delivery of my trailer
#1024745
Reply to reviews
Our family was looking at the RV's at the fairgrounds when they had the RV show in June 2016. We were just looking at all the different types that were available out there .I did do alot of research on the different types they had and how they were built and watched...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Sep 08, 2016.
Anonymous
Anonymous

I'm sorry to say that it doesn't sound like you can afford this purchase and that you were taken advantage of. If it took you two months to come up with $1000, you are not in...

Anonymous
Anonymous

Good luck. A friend gave a $25,000 deposit on very pricey motorhome, signed contracts and financing. Called them after they got home and said the financing wasn't right. Wou...

4.9
#915324
Reply to reviews
Show

Short Review on July 08, 2016

Your company sucks. We were told that you could put a package on her truck so we could all this. Two weeks later we still can't. We are going to Howlette regardless. Your company is responsible.
Company wrote 0 public responses to the review from Jul 08, 2016.
1.0
Details
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
#879252
Reply to reviews
Stay away from tampa rv one Vicky in sales is a crook and a liar She asked me for my soical number over the phone also was very persistent in trying to get me to give her a credit card number over the phone. Beaware people these rv sales people are low life crooks.
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Dec 29, 2015.
Anonymous
***keronerv

Yes I can agree with you that RV One is not a honest dealership, they took my deposit and said although my credit was good they wanted me to sign up for their loan company to ...

1.0
#760038
Reply to reviews
We were in the Market for a toy hauler, found one we liked, Everything Was approved and signed with a very large deposit. Went for our pick up with our trade, we were in the middle of a walk thru and the mgr. Matt came and told us he did not want our camper due to...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Jul 17, 2015.
Anonymous
Anonymous

like in the paper worked you signed on your trade if unseen on a blind appraisal and not as you said the condition of the unit was when you trade it in you are responsible to ...

Anonymous
Anonymous

The camper you were trading in was completely rotten with the whole back wall falling apart. You said the trailer was in great condition who is the one with no integrity?

2.0
I didn't like
  • Lack of professionalism
#667791
Reply to reviews
Show

Rv Trade In Review

Traded old rv towards new, paid $34000. Addit., & financed$ 52000. ,Besides! One month later, i still don t have ANY rv!!! Have lawyer working on it---- MORE MONEY!!!!! BEWARE!, ANYTHING, TAMPA RV!!!!! More to come.....
Company wrote 0 public responses to the review from Apr 22, 2015.
#625609
Reply to reviews
I just purchased a brand new Class A motorhome from Tampa RV on April 2nd 2015 and I'm sorry I gave them my business. Their customer service department is horrible. I took delivery of the unit despite it having some repair issues. A manager promised that the...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Apr 15, 2015.
Anonymous
Anonymous

The true measure of a good rv dealership is the follow up, i.e. service , and tampa RV so far has failed miserably. I took delivery of a new 2015 class A Newmar on August 5th...

1.0
#622356
Reply to reviews